sábado, 12 de julho de 2014

Mops uppfodare

Som star bakom Cuty Pie.s Kennel Vi har uppfodning av Mops Fransk Bulldogg. Matilda Jag bor i Alvsbyn (Norrbottens Parla) i villa med min sambo och vara. Valkomna till Kimbess Kennel Mops Pudel. Den 20/fodde Iza en liten svart Prince pa 132 gram en liten toy pojke. Kimbess Prince Of Sweden. Han ar redan. Om oss. Lena Eklund heter jag som ar innehavare av kenneln. Jag och min livskamrat Ola bor med nagra mopsar och 1 boxertik i Savedalen strax utanfor.

1965 Kom jag som kennelflicka till Mona Lilliehook Kennel Apport (Golden Retriever och Flatcoated Retriever). Sonen Johan innehar Kennel Puggebo ( Mops). Malet med var kennel ar att foda upp mentalt och exteriort sunda hundar som ar av utmarkt rastyp. Vi staller stora krav pa vara hundar som anvands i avel.

AH min hogsta drom ar att aga en mops och nu har jag antligen hittat en uppfodare i narheten! Nu ska jag fa ihop min ekonomi sa jag har rad med en ocksa. Valkommen till FAUNUS KENNEL Gun Bergqvist, Vallentuna.Telefon 08 - 511 742 30 Uppfodare av rottweiler sedan 1971 mops 1972. Redan 1960 hade.

OM OSS - Team Cuty Pie;s - Cybersite

NORDANVINDENS kennel ar. kontrollerad och godkand av. SKK kennelkonsulent samt. Lansstyrelsen. - liten uppfodning av svart fawn mops-. Jag tycker att det ar himla svart att veta vilken uppfodare man ska vanda sig For mig representerar mops en av de mest osunda raserna, hur.

Mops - Ancema;s - Vovve.net

Valkommen till. Ove Vivi-Anne Henriksson. Uppfodning av Mops. Chihuahua valpar till salu. Nu har Cornelia fatt 5st svarta Mopsar som ar till salu. Se valpar. Oversikt over oppdrettere tilsluttet Norsk Mopsklubb. Kennel Presterudkollen Irene Lekang Epost: irenelekang@gmail.com. Tlf: 407 28 810. Fylke: Akershus. Valkommen till. IRMELINS KENNEL Liten uppfodning av Mops i hemmiljo. Jag heter Susanne Oderth och bor i Skelleftea - Vasterbottenslan. Jag har en liten.

Uppfodare av Mops och Fransk bulldog. Trevligt att du tittar in pa min hemsida. Hoppas du far den information du soker, annars ar du valkommen att kontakta. Vi ar en liten kennel med vara hundar boende inne i huset som familjemedlemmar. Fornarvarande bestaende av: ****MOPSAR**** Great Heart?s Ruth.f-03.

KOMONDOR The Komondor is a large livestock guardian, whose homeland for centuries has been Hungary. He is thought to have descended from the Russian.

Country kennel

And then, the kennel came. Mops-O-Rama kennel. And then. We are still young, but we are giving the best efforts to breed a healty, lovely pugs, for their and. Right breed for you Pug information including personality, history, grooming, pictures, videos, how to find a Pug and AKC standard.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Observação: somente um membro deste blog pode postar um comentário.

Postagens populares